sâmbătă, 13 iunie 2009

Este viatza roz?:X

Intrebare:Este viatza roz?:X...

Raspuns: Pfff...:-?Daca este viatza roz?..."Ce n-as da sa fie aja!!!"(ar spune unele persoane);)....dar viatza...sincer akm;)....viatza nu e roz...viatza este multicolora:))...nu-i asa k viatza are o multime d culori?...ba e gri:(...ba e verde:X...ba e albastra:-"orikm ideea este ca nimeni nu are o viata neagra>:P...ar fi najpa,nu???...aja ca...orikm ar fi viata ta;)...orice culoare ar avea...niciodata sa nu-ti spui:"Doamne, de ce eu?De ce am eu viata asta?" sau: "I hate my life!"(aja cum persoana de fata a spus de multe ori:D si akm regreta;))...

Sfatul meu:viata este frumoasa orice culoare ar avea si oricate momente najpa ti-ar oferi;)...viata este frumoasa pentru ca este a TA...aja ca:CARPE DIEM(k tot invatz latina la scl:)))

4 comentarii:

  1. asa e...eu una,am o viata in dungi(sau buline),si cu bune,si cu rele:))...dar,vorba ta,e a mea :X

    RăspundețiȘtergere
  2. viata mea e ...un curcubeu::X:X pentru ca e a mea:X [tuta melancolica:))}

    RăspundețiȘtergere
  3. daca ar fi doar roz ne'am plictisi :D :))

    RăspundețiȘtergere
  4. da ,mada are dungi rosii pe buletin:))

    RăspundețiȘtergere